۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85426113
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رئیس ستاد امر به معروف آستارا بر رعایت  شئونات ماه مبارک رمضان از سوی گردشگران تاکید کرد

آستارا - ایرنا - رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آستارا ضمن تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی گردشگران گفت: همه دستگاه های اجرایی و مرتبط با این ستاد باید در خصوص حفظ حرمت این ماه اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی روز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آستارا اظهار کرد: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان این ستاد با تذکر لسانی مهربانانه در راستای پیشگیری از مشکلاتی که به دلیل نا آگاهی از شئونات این ماه و گاه بی توجهی گردشگران به وجود می‌آید، تلاش می‌کند.

امام جمعه شهرستان بندر مرزی آستارا تصریح کرد: از افراد و دستگاه‌هایی که متولی برنامه‌های عمومی در ماه رمضان هستند و وظایفی در این ماه برعهده دارند، خواستاریم با رعایت شئونات رمضان به وظایف خود عمل کنند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدامات این دستگاه‌ها را رصد می کند.

حجت الاسلام باقری ارومی بیان کرد: مردم آستارا، مردمی متدین، مقید و پایبند هستند و تعهد و توجه مردم این شهرستان به اصول و ارزش‌های دینی بسیار بالا است؛لذا از مسافران می خواهیم در این خصوص توجه داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با تاکید به اینکه عده‌ای از مردم به دلایل غیرعمد ممکن است نسبت به شئونات ماه رمضان بی توجهی کنند، اظهار کرد: به این افراد توصیه می‌کنیم به این ارزش‌ها پایبند باشند و آنها را رعایت کنند و در صورت سرپیچی از این مهم باید بدانند قانون به این رفتارها بی توجه نیست.

امام جمعه شهرستان آستارا با تاکید بر تاثیر تذکر لسانی به افرادی که نسبت به ارزش‌های دینی و شئونات ماه رمضان بی توجه هستند، گفت: برخورد سلبی با این افراد هدف ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیست.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندر مرزی آستارا با تاکید بر اهمیت تذکر لسانی و تاثیرگذاری آن بر رعایت ارزش‌های اسلام و به ویژه شئونات ماه مبارک رمضان، از همه افراد خواست تا با عمل به وظیفه همگانی خود در خصوص تذکر لسانی برای حفظ حرمت این ماه تلاش کنند.

حجت الاسلام باقری ارومی با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با ارگان های مرتبط مانند سپاه، نیروی انتظامی، دادستانی و بسیج بر حضور آمران به معروف در همه معابر تاکید کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha