شهرری - ایرنا - محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان شهرستانهای استان تهران با یادبود شهدای دانش‌آموز غزه در مجموعه سعادت شهرری با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان موسم فعالیت‌های قرآنی است امروز در شهرستان ری برنامه محوری استانی ما اجرا شد و دانش‌آموزان در یک محفل صمیمی انس با قرآن کریم شرکت کردند.

مسعود بهرامی افزود: همزمان با این مراسم همه دانش‌آموزان ما در شهرستان‌های دیگر محفل انس با قرآن کریم را دارند که در ساعت های مختلف امروز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این محفل برگزار شد تا دانش‌آموزان ما با فرهنگ قرآن آشنا شوند و امیدوار هستیم که به کمک اینگونه برنامه‌ها و با اتفاقاتی که دارد انجام می گیرد، بتوانیم دانش‌آموزان را به سمتی هدایت کنیم که با قرآن ارتباط داشته باشند و در نسخه والا هم آن چیزی که برای ما اهمیت حداکثری دارد این است که عامل به قرآن کریم شویم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در باره مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با سراسر کشور محفل دانش‌آموزی انس با قران کریم را در شهرستان های استان تهران داریم که برنامه مرکزی در ناحیه یک شهرری و در مجموعه سعادت در حال برگزاری است.

سعید دهنوی اظهار داشت: در این برنامه شاهد حضور جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان هستیم که پای تلاوت قرآن هستند و این ارتباط باعث الفت و انس گرفتن و ارتباط با قرآن می شود که با رضایت مقام معظم رهبری همراه بود و دیروز در سخنرانی فرمودند که در این ماه رمضان خرسند کننده بود که نوجوانان خوبی مرتبط شدند.

وی افزود: طرح زندگی با آیه ها را داریم که بیش از چهار هزار دانش‌آموز در آن شرکت کردند که امیدواریم این دست برنامه‌های قرآنی باعث ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در دانش‌آموزان شود.