۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85439046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان شهرری به یاد شهدای محصل غزه محفل انس با قرآن برپا کردند

شهرری - ایرنا - محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان شهرستانهای استان تهران با یادبود شهدای دانش‌آموز غزه در مجموعه سعادت شهرری با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان موسم فعالیت‌های قرآنی است امروز در شهرستان ری برنامه محوری استانی ما اجرا شد و دانش‌آموزان در یک محفل صمیمی انس با قرآن کریم شرکت کردند.

مسعود بهرامی افزود: همزمان با این مراسم همه دانش‌آموزان ما در شهرستان‌های دیگر محفل انس با قرآن کریم را دارند که در ساعت های مختلف امروز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این محفل برگزار شد تا دانش‌آموزان ما با فرهنگ قرآن آشنا شوند و امیدوار هستیم که به کمک اینگونه برنامه‌ها و با اتفاقاتی که دارد انجام می گیرد، بتوانیم دانش‌آموزان را به سمتی هدایت کنیم که با قرآن ارتباط داشته باشند و در نسخه والا هم آن چیزی که برای ما اهمیت حداکثری دارد این است که عامل به قرآن کریم شویم.

برپایی محفل انس با قرآن دانش‌آموزان شهرری به یاد شهدای غزه

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در باره مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با سراسر کشور محفل دانش‌آموزی انس با قران کریم را در شهرستان های استان تهران داریم که برنامه مرکزی در ناحیه یک شهرری و در مجموعه سعادت در حال برگزاری است.

سعید دهنوی اظهار داشت: در این برنامه شاهد حضور جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان هستیم که پای تلاوت قرآن هستند و این ارتباط باعث الفت و انس گرفتن و ارتباط با قرآن می شود که با رضایت مقام معظم رهبری همراه بود و دیروز در سخنرانی فرمودند که در این ماه رمضان خرسند کننده بود که نوجوانان خوبی مرتبط شدند.

وی افزود: طرح زندگی با آیه ها را داریم که بیش از چهار هزار دانش‌آموز در آن شرکت کردند که امیدواریم این دست برنامه‌های قرآنی باعث ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در دانش‌آموزان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha