برپایی محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در ۲۰ هزار مدرسه کشور

شهرری - ایرنا - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد: محفل انس با قرآن دانش‌آموزان در ۲۰ هزار مدرسه کشور در حال برگزاری است که پیش‌بینی می‌شود سه میلیون دانش‌آموز در این آیین شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، میکائیل باقری روز دوشنبه در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن دانش آموزان در مجموعه سعادت شهرری به خبرنگاران گفت: بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان که امسال دومین سال برگزاری این رویداد فرهنگی محسوب می شود همزمان در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور در حال برگزاری است که ثواب این محفل را به روح دانش‌آموزان غزه هدیه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با کشور ما در ۱۰ کشور دیگر از جمله افغانستان، پاکستان، هندونستان، کنیا، سوئد و چند کشور دیگر محفل انس با قرآن به افق هر کشور در حال برگزاری است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: مراسم امروز که به عنوان بزرگترین محفل برگزار می شود، تعداد زیادی دانش‌آموز، قاری و حافظ قرآن به تلاوت و اجرای برنامه خواهند پرداخت که اینها از قهرمانان قرآنی آموزش و پرورش و نخبگان قرآنی دانش‌آموز فرهنگیان ایران هستند.

برپایی محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در ۲۰ هزار مدرسه کشور

محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان شهرستانهای استان تهران با یادبود شهدای دانش‌آموز غزه در مجموعه سعادت شهرری با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری روز دوشنبه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha