به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محمد صائبی چهارشنبه شب در جلسه بررسی عملکرد یک ساله معاونت هماهنگی امور اقتصادی و برنامههای پیشنهادی در خصوص «جهش تولید» که به ریاست محمد علی مهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و سایر مدیران دستگاههای زیر مجموعه برگزار شد، با تاکید بر نقش مهم رسانه بر فرهنگ و اقتصاد جامعه افزود: هر اقدام اقتصادی دارای یک فرهنگ است که تبیین آن بر عهده رسانه است.
وی با بیان اینکه اساسا رسانهها فرهنگ ساز هستند، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت و حضور در اداره کل روابط عمومی استانداری تهران موضوع فرهنگ سازی با استفاده از رسانه و تدوین و پیوست رسانه در دستور کار بوده است.
صائبی به فعالیت این اداره کل و تهیه موشن گرافیک و برنامههای تولیدی در خصوص اقدامات مختلف ادارات کل استانداری اشاره کرد و ادامه داد: این اقدامات با رویکرد فرهنگ سازی و ضرورت پیوست رسانهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی انجام میشود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به دغدغههای مطروحه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی، در خصوص ضرورت داشتن پیوستهای رسانهای اقدامات، گفت: آمادگی کامل داریم که با استفاده از ظرفیتهای موجود در رسانههای مکتوب، صدا و سیما، شبکه تهران و رادیو به تبیین این اقدامات بپردازیم.
صائبی انعکاس صحیح و شفاف اخبار و اطلاعات حوزه اقتصادی را در خنثی سازی اخبار نادرست بسیار موثر و مهم دانست و تاکید کرد: رسانه بازوی قدرتمند دولت در تبیین خدمات محسوب میشود و در این زمینه تمام تلاش مان را به کار میگیریم تا اطلاع رسانی به بهترین شکل انجام شود.
در این جلسه مصوب شد که ادارات کل استانداری تهران، ظرف مدت ۲ هفته اقدامات، برنامهها و دستاوردهای خود را برای تهیه و تدوین موشن گرافیک و تولید برنامه و انعکاس آن در رسانهها در اختیار روابط عمومی قرار دهند.