رسانه‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات از کار کلیشه‌ای پرهیز کنند

تهران بزرگ - ایرنا - مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: رسانه‌ها در راستای زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات با ارائه موضوعات امیدآفرین، خدمات صادقانه برای حل مشکلات اقدام و از هرگونه کار کلیشه‌ای و غیر محتوایی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران؛ محمد صائبی عصر پنجشنبه در چهارمین جلسه کمیته و کارگروه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران افزود: مشارکت و حضور رای اولی‌ها در گفت وگوی آزاد با حضور اساتید مجرب از برنامه‌های پیشنهادی است که برگزاری اجتماع رای اولی‌ها در بهارستان از نمونه‌های موفق در این بخش است.

وی ادامه داد: با همفکری اعضا پنج برنامه با محوریت انتخابات با شبکه نسیم هماهنگ شده که یک برنامه بنام «من می‌خواهم نماینده مدرسه بشوم» در حال پخش است، ۱۰ برنامه موشن گرافیک نیز با شبکه پنج سیما با محوریت انتخابات در حال ساخت است.

صائبی گفت: هدفمند کردن تبلیغات، استفاده از ظرفیت‌های مختلف هنری و رسانه‌ایی برای انتقال پیام به مخاطب برای جذابیت موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه هماهنگی با رسانه‌ها برای انتقال اخبار و رویدادها نیز ضروری است.

رسانه‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات از کار کلیشه‌ای پرهیز کنند

وی اضافه کرد: هر کدام از شهرستان‌های استان تهران در صورت داشتن برنامه‌های مفید و قابل بهره برداری با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی اقدامات رسانه‌ایی قابل توجهی برای جلب مشارکت مردم در انتخابات انجام دهند.

صائبی ادامه داد: با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رو تا انتخابات ظرفیت‌های اطلاع رسانی مناسب باید شناسایی و برنامه ریزی برای استفاده از آنها انجام شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha