زاهدان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شهیدآیت‌الله رئیسی هیچ‌گاه تعطیلی نداشت‌ و همواره‌ مشغول خدمت به مردم بود و پس از شهادت ایشان جمع زیادی از مردم هم به صورت خودجوش به مراسم‌های عزاداری این شهید بزرگوار آمدند چرا که مردم از پرکاری و تلاش این شهید آگاه بودند و در واقع این حضور یک رفراندوم عملی برای نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی روز شنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید مطهری زاهدان اظهار کرد: باید اهل کار خیر باشیم و مردم را به غیر از زبان بلکه در عمل به کار خیر دعوت کنید تا مردم پرکاری، صداقت و پرهیزکاری شما را ببینند که در این صورت برای آن‌ها الگویی خواهی بود و دعوت کننده آن‌ها به سوی خیر خواهید بود.
وی افزود: انسان با تنبلی به جایی نخواهد رسید و ویژگی علم این است که اگر تمام خود را در اختیار علم قرار دادی او بخشی از خود را در اختیار تو قرار خواهد داد و اگر بخشی از وجود خود را در اختیار علم قرار دهی علم هیچ چیزی از خود در اختیار تو قرار نخواهد داد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: درس خواندن ما باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد تا خداوند متعال به کار و عمر ما برکت دهد و مهم این است که انسان دنبال انجام وظیفه باشد.
وی ادامه داد: شهیدآیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در یک خانواده فقیر چشم به جان گشود سپس یتیم شد و با سختی‌های زیادی دست پنجه نرم کرد و توانست رشد کند و در جایگاه‌های مختلف کشور مسوولیت داشته باشد و چون با خداوند متعال معامله کرد خداوند نیز دست او را گرفت و به او عزت داد.
آیت‌الله محامی تصریح کرد: امیدواریم ما هم توفیق پیدا کنیم تا بتوانیم در مسیر ولایت به درستی سربازی کنیم و رضایت ولی را کسب کنیم و خداوند کارهای ما را قبول بفرماید که به تعبیر امام علی(ع) کم نیست کاری که مورد قبول خداوند متعال قرار بگیرد.

برچسب‌ها