مردمی بودن و ولایتمداری شاخصه اصلی شهید آیت‌الله رئیسی بود

چابهار - ایرنا - فرماندار شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ولایتمداری شاخصه اصلی شهید آیت‌الله رئیسی بود گفت: محبوبیت این شهید والامقام به خاطر کار برای رضای خدا و مردمی بودن ایشان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی رافت روز شنبه در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش که با حضور جمعی از مسوولان و امت انقلابی و مومن روستای دلگان شیخ چراغ برگزار شد اظهار کرد: دغدغه شهید آیت الله رئیسی خدمت به مردم و همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود تا مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به اینکه ساده‌زیستی و تلاش شبانه‌روزی شهید رئیسی از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان بود که باید سرلوحه کار همه مسوولان قرار گیرد، تصریح کرد: همه زندگانی ایشان در خدمت به مردم گذشت و با اخلاص و جدیت در کارها همواره سعی در رفع مشکلات مردم داشتند.

فرماندار دشتیاری گفت: شهید جمهور پس از خدمات زیادی که در مسوولیت‌های مختلف داشتند سرانجام در راه خدمت به مردم نیز شهید و عاقبت به خیر شدند.

وی تاکید کرد: مردم قدردان زحمات ایشان هستند و می‌بینیم مردم در سراسر کشور با چه اندوه و شوری در فراق غم شهیدان خدمت اشک ماتم‌ می‌ریزند.

مردمی بودن و ولایتمداری شاخصه اصلی شهید آیت‌الله رئیسی بود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha