شیراز- ایرنا- دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای در شیراز امروز (سه شنبه ) آغاز شده و به مدت سه روز تا دهم ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معادن فارس، در حاشیه آغاز این دروه گفت: در این همایش که ۱۱۵ نفر از مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور حضور دارند، زمینه آشنایی بیشتر آنها با راهبردهای تخصصی حوزه صنعت فراهم خواهد شد.

حسین پناهی افزود: توانمندسازی مدیران تاثیر بسزایی در شناخت چالش‌ها و حل مسائل کاری خواهد داشت که در این دوره تلاش خواهد شد با ارائه جزوه‌های تخصصی، بخشی از نیازهای آموزشی مدیران مرتفع شود.

وی، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در این دوره توانمندسازی ادامه داد: در این دوره، کارگاه‌های آموزشی مشاوره مالیاتی، بیمه‌ای، تامین مالی صنایع نیمه فعال و عقود بانکی و انواع قراردادها، آموزش مشاوره مباحث دانش بنیان صنایع، الگوهای عارضه یابی و آماده‌سازی برنامه بهبود و احیای واحدهای صنعتی و ارائه الگوهای موفق برگزار می‌شود.

او گفت: مدیران کانون‌ های تخصصی صنعت معدن می‌توانند با ترویج فرهنگ مشاوره در شهرکهای صنعتی و در بین تولید کنندگان، با استفاده از ظرفیت کلینیک صنعت، معدن انرژی در موضوعات تحقیق و توسعه‌، مشاوره‌ای، قوانین مقررات، مالی و بازار ایفای نقش کنند.