شیراز، میزبان دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور

شیراز- ایرنا- دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای در شیراز امروز (سه شنبه ) آغاز شده و به مدت سه روز تا دهم ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معادن فارس، در حاشیه آغاز این دروه گفت: در این همایش که ۱۱۵ نفر از مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور حضور دارند، زمینه آشنایی بیشتر آنها با راهبردهای تخصصی حوزه صنعت فراهم خواهد شد.

حسین پناهی افزود: توانمندسازی مدیران تاثیر بسزایی در شناخت چالش‌ها و حل مسائل کاری خواهد داشت که در این دوره تلاش خواهد شد با ارائه جزوه‌های تخصصی، بخشی از نیازهای آموزشی مدیران مرتفع شود.

شیراز، میزبان دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور

وی، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در این دوره توانمندسازی ادامه داد: در این دوره، کارگاه‌های آموزشی مشاوره مالیاتی، بیمه‌ای، تامین مالی صنایع نیمه فعال و عقود بانکی و انواع قراردادها، آموزش مشاوره مباحث دانش بنیان صنایع، الگوهای عارضه یابی و آماده‌سازی برنامه بهبود و احیای واحدهای صنعتی و ارائه الگوهای موفق برگزار می‌شود.

او گفت: مدیران کانون‌ های تخصصی صنعت معدن می‌توانند با ترویج فرهنگ مشاوره در شهرکهای صنعتی و در بین تولید کنندگان، با استفاده از ظرفیت کلینیک صنعت، معدن انرژی در موضوعات تحقیق و توسعه‌، مشاوره‌ای، قوانین مقررات، مالی و بازار ایفای نقش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha