فرمانده سپاه فجر فارس: نظام به پشتوانه مردم از حوادث متعدد عبور کرده است

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: نظام جمهوری اسلامی تاکنون حوادث بسیار سختی را به چشم دیده و هربار با پشتوانه مردم موفق شده از آن حوادث عبور کند.

به گزارش شنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس، سردار یدالله بوعلی، در اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای در شیراز افزود: ظرفیت مردم غالب بر همه مشکلات است و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، ‘مردم ما بهتر از مردم زمان پیامبر (ص) هستند.

وی ادامه داد: ما در فارس به دنبال ایجاد شبکه‌ای هماهنگ برای مشخص بودن ظرفیت ها و پتانسیل ها هستیم.

او اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما نداشتن اطلاعات و ارتباط کافی مجموعه‌ها با یکدیگر است که باید این خلا رفع شود.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: باید ضمن هم افزایی، جلو موازی کاری گرفته شود و قطعا در سایه همدلی بیشتر شاهد نتایج مطلوب تری خواهیم بود.

سردار بوعلی افزود: فلسفه ما در سپاه و بسیج این است که با توجه به ظرفیت مردمی بسیج، به کمک افراد و مجموعه‌های مختلف بشتابیم تا در کارشان موفق شوند.

وی ادامه داد: بسیح مهندسین صنعت و معدن نیز با توجه به ماهیتی که دارد باید همانند نخ تسبیح عمل کند و بخش‌های مختلف صنعت را به یکدیگر نزدیک و ظرفیت ها را هم‌افزا کند.

فارس موفق در اجرای طرح صنعت یار
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور نیز در این آیین گفت: فارس در زمینه اجرای طرح صنعت یار از استان‌های موفق کشور است.

مجتبی اصغری افزود: به همت دوستان ما در فارس و هم افزایی که بین بخش های مختلف متولیان حوزه صنعت و معدن وجود دارد، واحدهای بسیاری در این استان احیا شده‌اند.

لزوم اصلاح قوانین مخل حوزه کسب و کار
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس نیز گفت: یکی از مشکلات واحدهای صنعتی، قوانین مخل حوزه کسب و کار است که با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس می‌توان این قوانین را اصلاح کرد.

سرهنگ قاسم علیپور افزود: واحدهای صنعتی و معدنی می‌توانند از ظرفیت کلینیک صنعت و معدن برای حل مشکلات و مسائل خود بهره گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha