اهواز - ایرنا - مربی تیم استقلال خوزستان گفت: بدون اتحاد و همدلی و پشتوانه مدیریت باشگاه نمی توانستیم به این موفقیت برسیم.

به گزارش ایرنا مارکو اورلو شنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل هوادار بیان کرد: این دستاورد بزرگ یعنی حفظ تیم استقلال خوزستان را به کل مردم استان تبریک می گویم.

وی افزود: تمام مربییان با مسئولیت پذیری بالا کارشان را به خوبی انجام دادند همچنین حمایت هواداران به عنوان یار دوازدهم تاثیر به سزایی داشت.

مربی استقلال خوزستان گفت: از مدیریت شرکت گروه ملی فولاد و باشگاه و همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.

در ادامه بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: از کادر فنی تیم و در راس آن آقای پورموسوی و حمایت شرکت گروه ملی و مدیریت شرکت و باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم دل مردم استان را شاد کرده باشیم.

وی افزود: در این مدت خیلی به ما فشار آوردند و در کار تیم سنگ اندازی کردند که جا دارد از تلاش های بی وقفه آقای نجفی مدیریت باشگاه صمیمانه تشکر کنم.

روشنایی گفت: امیدوارم سال آینده یک تیم خوب، باکیفیت تر و منسجم تر را آماده مسابقات کنیم چرا که مردم خوزستان شایسته بهترین ها هستند.

در ادامه ناجی بداوی مربی تیم استقلال خوزستان گفت: بابت ماندن تیم های فولاد و استقلال خوزستان در لیگ برتر، به مردم استان تبریک می گویم و امیدوارم با همفکری و رفع مشکلات، فصل بعد شرایط بهتری داشته باشیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و هوادار با برتری سه بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید. آبی های خوزستان با حضور در جایگاه چهاردهم لیگ برتر، در این رقابت ها باقی ماندند.