۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85496696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پورموسوی: حذف ۲ تیم از خوزستان عادلانه نبود+فیلم

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲
کد خبر: 85496696
پورموسوی: حذف ۲ تیم از خوزستان عادلانه نبود+فیلم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ضمن قدردانی از هواداران تیمش گفت: این پیروزی که باعث بقا در لیگ برتر شد را به تمامی فوتبال دوستان خوزستانی تقدیم می کنم.

به گزارش ایرنا سیدسیروس پورموسوی شنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل هوادار و بقا در لیگ برتر اظهار کرد: ما در نیم فصل دوم بر خلاف نیم فصل اول ۲۰ امتیاز کسب کردیم و از هواداران بابت حمایتشان تشکر می کنم.

وی افزود: بیش از ۸۵ درصد مجموعه تیم ما بومی است و جزو جوان ترین تیم های لیگ برتر بودیم البته بنا داریم در آینده از بچه های استان بیشتر استفاده کنیم.

پورموسوی بیان کرد: هر چه به آخر لیگ نزدیکتر شدیم هماهنگی بین بازیکنان ما بیشتر شد اگرچه در نیم فصل دوم با توجه به بازیکنانی که اضافه کردیم نیاز به زمان بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: از صبوری و حمایت هواداران تشکر می‌کنم، ما هر چه جلوتر رفتیم عملکرد بهتری به نمایش گذاشتیم و در کل خوشحالم که سهمیه لیگ برتر را حفظ کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ۲ سال و نیم با این تیم هستم و در این مدت تلاش کردیم که یک تیم در حد نام خوزستان جمع کنیم و خوشحالی امشب باید کوتاه مدت باشد و از اکنون به فکر فصل بعد باشیم.

وی خطاب به کسانی که انتقاد می کردند بیان کرد: الان وقت راهکار است زیرا در کوران بازی ها، انتقاد جایی نداشت، شخصا همه منتقدان را دعوت می کنم و هر زمان که خواستند با هم نشست داشته باشیم.

پورموسوی گفت: باید جلسه شورای ورزش استان هر چه سریعتر تشکیل و چاره اندیشی شود تا مجددا دچار چالش نشویم و از استاندار ورزش دوست خواهش می کنم که با سرمربیان فوتبال استان نشستی برگزار کرده تا به عنوان دلسوز فوتبال استان با او درد دل کنیم.

وی بیان کرد: باید بپذیریم که خوزستان دیگر مهد فوتبال ایران نیست و فقط اسم آن را یدک می کشد.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: به تیم فولاد خوزستان تبریک می گویم و معتقدم حق ما نبود که ۲ تیم از خوزستان حذف شود اگرچه عده ای به دنبال زمین زدن استقلال خوزستان بودند اما وقتی فولاد دقیقه ۸۸ گل برتری را به ثمر رساند هواداران ما فقط فولاد را تشویق کردند و این نشان از اتحاد فوتبال خوزستان است.

وی اضافه کرد: تیم هوادار، فوتبال با شرافتی بازی کرد و بچه های ما با تمام توان در مقابل آنها ظاهر شدند.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال خوزستان و هوادار با برتری سه بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید. آبی های خوزستان به عنوان تیم چهاردهم در لیگ برتر ماندگار شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha