فیروزکوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با افزایش سه شعبه جمع آوری آرای عشایر منطقه ، تعداد شعب اخذ رای درسطح شهرستان به ۵۴ شعبه اخذ رای رسید.

به گزارش ایرنا ، محمد حیدری منش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به افزایش جمعیت در فصول گرم سال و حضور عشایر در مناطق ییلاقی، سه شعبه اخذ رای به تعداد شعبات پیشین شهرستان اضافه شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات فیروزکوه گفت:درانتخابات مجلس شورای اسلامی که در فصل سرد برگزار شد عشایر و تعدادی از جمعیت شناور حضور نداشتند و درحال حاضر با توجه به حضورعشایر و جمعیت شناور ، تعداد صندوق های رای را افزایش دادیم.

حیدری درخصوص محل شعبه های جدید توضیح داد: یک شعبه درمحل شهرداری فیروزکوه، یک شعبه در دهستان پشتکوه و یک شعبه در دهستان حبله رود برای اخذ رای از عشایر و روستائیان تامین شده است.

وی ادامه داد: در ستاد انتخابات اقدامات لازم برای تشکیل کمیته ها انجام شده و در بحث تجهیز شعبه ها درحال پیگیری هستیم و تمام تمهیدات لازم برای انتخاباتی پر شور اندیشیده شده است.

فرماندار فیروز کوه گفت: درهفته آینده همایش توجیه عوامل اجرایی برگزار خواهد شد و در انتخابات پیش رو از ظرفیت عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره خواهیم بود.

حیدری منش خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی،امانت داری،سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی جهت برگزاری با شکوه و حماسی انتخابات دراولویت است.

وی توضیح داد:طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار،رئیس دادگستری،دادستان ورئیس ثبت ااحوال شهرستان به عنوان اعضای حقوقی و ۹ نفر معتمد، مجموعه هیات اجرایی ۱۳ نفره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان تشکیل می دهند.

فرماندار تاکید کرد:ما باید درانتخابات پیش رو برای برگزاری انتخاباتی سالم پر شورو با مشارکت بالا و امنیت کامل تلاش کنیم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.