فرماندار فیروزکوه: در انتخابات ریاست جمهوری شعبه اخذ رای عشایر منطقه پیش بینی شده است

فیروزکوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با افزایش سه شعبه جمع آوری آرای عشایر منطقه ، تعداد شعب اخذ رای درسطح شهرستان به ۵۴ شعبه اخذ رای رسید.

به گزارش ایرنا ، محمد حیدری منش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به افزایش جمعیت در فصول گرم سال و حضور عشایر در مناطق ییلاقی، سه شعبه اخذ رای به تعداد شعبات پیشین شهرستان اضافه شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات فیروزکوه گفت:درانتخابات مجلس شورای اسلامی که در فصل سرد برگزار شد عشایر و تعدادی از جمعیت شناور حضور نداشتند و درحال حاضر با توجه به حضورعشایر و جمعیت شناور ، تعداد صندوق های رای را افزایش دادیم.

حیدری درخصوص محل شعبه های جدید توضیح داد: یک شعبه درمحل شهرداری فیروزکوه، یک شعبه در دهستان پشتکوه و یک شعبه در دهستان حبله رود برای اخذ رای از عشایر و روستائیان تامین شده است.

فرماندار فیروزکوه: در انتخابات ریاست جمهوری شعبه اخذ رای عشایر منطقه پیش بینی شده است

وی ادامه داد: در ستاد انتخابات اقدامات لازم برای تشکیل کمیته ها انجام شده و در بحث تجهیز شعبه ها درحال پیگیری هستیم و تمام تمهیدات لازم برای انتخاباتی پر شور اندیشیده شده است.

فرماندار فیروز کوه گفت: درهفته آینده همایش توجیه عوامل اجرایی برگزار خواهد شد و در انتخابات پیش رو از ظرفیت عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره خواهیم بود.

حیدری منش خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی،امانت داری،سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی جهت برگزاری با شکوه و حماسی انتخابات دراولویت است.

وی توضیح داد:طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار،رئیس دادگستری،دادستان ورئیس ثبت ااحوال شهرستان به عنوان اعضای حقوقی و ۹ نفر معتمد، مجموعه هیات اجرایی ۱۳ نفره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان تشکیل می دهند.

فرماندار تاکید کرد:ما باید درانتخابات پیش رو برای برگزاری انتخاباتی سالم پر شورو با مشارکت بالا و امنیت کامل تلاش کنیم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha