یزد- ایرنا- مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات یزد گفت: تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فراهم است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، " زلیخا زارع " در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند اندیشه شده و در این خصوص مشکلی نداریم.

وی با قدردانی از اعضای کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان ادامه داد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، همت و همراهی مدیریت خوب مسئولان امر و همچنین روسای کمیته‌ها در این ستاد انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم.

این مسئول بیان کرد: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه، رعایت حداکثری صرفه جویی و با توجه به ماده ۲۱ قانون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مکاتبات و رایزنی‌های لازم برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تامین اقلام مصرفی برای استفاده در ستاد انتخابات و شعب با ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی صورت گرفت .

زارع همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم برای پشتیبانی و تدارکات عرصه انتخابات امسال خبر داد و گفت: کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات همه اقدامات لازم را برای برگزاری شایسته آن در شهرستان در نظر گرفته است.

انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.