به گزارش ایرنا از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران روز شنبه با بیان اینکه مصوبه یادشده پس از تکمیل طرحهای اجرایی لازم و اخذ مجوزها و بودجه اجرایی مورد نیاز، توسط منطقه ۴ شهرداری تهران اجرا میشود، افزود: با در نظر گرفتن وضعیت ترافیکی میدان الغدیر و جریانهای تداخلی متعدد با حجم تردد بالای این تقاطع، اتصال شاخه غربی دلاوران به صورت غیرهمسطح در نظر گرفته شده و از طرفی، برای ایجاد شرایط ایمن و رعایت استانداردها و ضوابط، اتصال به بزرگراه امام علی(ع) صرفاً از طریق مسیر کندرو مصوب شده است.
شهریار افندیزاده همچنین از الزام ایجاد خطوط کندرو در هر دو رویکرد این محور ۳۵ متری برای امکان اتصال ایمن معابر شمالی - جنوبی آن خبر داد و اظهار کرد: توسعه محور یاد شده با بهبود دسترسی ساکنین و امکان گذر جریان تردد شرقی - غربی عبوری، شرایط ترافیکی را در محلات مجاور بهبود بخشیده و روانسازی تردد وسایل نقلیه را به دنبال خواهد داشت.
وی تنظیم نحوه اتصال معبر یادشده با سایر معابر را مطابق مصوبات کمیته شبکه معابر، در جلوگیری از بروز اختلالات ترافیکی و ملاحظات ایمنی موثر خواند و گفت: این معبر در طرح تفصیلی شهر تهران بهمنظور بهبود دسترسیهای محلات کوهک، اوقاف و علم و صنعت به شبکه معابر بزرگراهی و تکمیل شبکه معابر محدوده تبیین شده است، اما نحوه اتصال محور به معابر و تقاطعات دیگر، بر وضعیت ترافیکی سایر معابر، ایمنی تردد کاربران و نظام دسترسیها در محدوده اثرگذار خواهد بود.