تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین پایگاه «ناحل عوز» ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه را با خمپاره هدف قرار دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های شهدا الاقصی وابسته به جنبش فتح اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پایگاه «ناحل عوز» را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

گردان‌های شهدا الاقصی همچنین اعلام کرد که ۲ فروند راکت از نوع ۱۰۷ به سمت مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در محور«نتساریم»در جنوب نوار غزه شلیک کرد.

نیروهای شهید القاسم نیز اعلام کردند که یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه الشابوره در شهر رفح با بمب منفجر و شماری از سرنشینان آن را کشته و زخمی کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیش تر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.