۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85526580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زخمی شدن ۴۴ نظامی صهیونیست فقط در ۲ روز

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبر: 85526580
زخمی شدن ۴۴ نظامی صهیونیست فقط در ۲ روز

تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۴۴ نظامی خود طی دو روز گذشته در نبردهای مختلف با مقاومت فلسطین و لبنان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه اذعان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴۴ نظامی ارتش اسرائیل زخمی شدند که ۱۴ نفر از آن‌ها در جریان نبردها در نوار غزه مجروح شدند.

منابع رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه نیز از کشته شدن ۲ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده بودند.

این منابع تاکید کردند که برای اولین بار طی ماه‌های اخیر، لشکر ۹۹ ارتش رژیم صهیونیستی خواستار پشتیبانی هوایی در محور نتساریم به علت شدت درگیری ها با مقاومت فلسطین شد.

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب نیز از کشته شدن یک نظامی دیگر این رژیم در غزه خبر داده بود. با احتساب ۲ نظامی که بامداد امروز سه شنبه کشته شدن آنها از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام شد، شمار نظامیان کشته شده این رژیم بنا به اذعان مقامات صهیونیست به ۶۷۴ نفر رسید.

بنا به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، شمار نظامیان زخمی این رژیم نیز از آغاز جنگ به ۴ هزار و ۲۱ نفر رسیده که ۲ هزار و ۳۲ نفر از آنها از زمان حملات زمینی به نوار غزه زخمی شده اند. این درحالی است که رسانه ها و شماری از تحلیلگران شمار تلفات رژیم صهیونیستی را با توجه به سانسور شدید اخبار جنگ از سوی مقامات تل آویو، به مراتب بالاتر از این تعداد می دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha