۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85504589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ضربه مهلک گردان‌های القسام به نظامیان صهیونیست در رفح

تهران- ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس از منفجر کردن یک خانه محل استقرار نظامیان صهیونیست در رفح و هلاکت چند نظامی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های عزالدین القسام امروز (دوشنبه) اعلام کرد که رزمندگان آن یک خانه بمب‌گذاری شده در اردوگاه الشابوره واقع در رفح را که نظامیان صهیونیست در آن کمین کرده بودند، منفجر کردند که در نتیجه آن چندین نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

این گردان‌ها اعلام کرد که به محض ورود یک گروه از نظامیان صهیونیست به داخل این خانه، رزمندگان آن را منفجر کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از وقوع حادثه سخت در رفح و کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست خبر دادند.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که گزارش اولیه حاکی از فرو ریختن یک ساختمان چهار یا پنج طبقه و زخمی شدن تعدادی از نظامیان است که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

المیادین نیز گزارش داد که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای جمع‌آوری اجساد و زخمی‌ها در اطراف ساختمان فرود آمدند و ارتش این رژیم با پرتاب بمب‌های دودزا در اطراف ساختمان، سعی در پوشش عملیات بر انتقال اجساد و زخمی‌ها را دارد.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از هلاکت چهار نظامی و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر خبر دادند که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha