تبریز- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی با بیان این‌که تفکر پزشکیان، آوردن قشر خاکستری پای صندوق‌های رای با هدف مشارکت پرشور در انتخابات و ساختن ایرانی آباد برای تمامی مردم است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم باقرزاده شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: همه ما ایرانی هستیم و کشور و نظام جمهوری اسلامی را دوست داریم و می‌خواهیم کشورمان به خوبی پیشرفت کند و در تمام شاخصه‌ها اول باشد اما در این خصوص مشکلاتی وجود دارد.

وی با بیان این‌که معتقد به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بوده و آن را مطالبه می‌کنیم، افزود: استقلال کشورمان محقق شده و اکنون اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا خودنمایی می‌کند؛ آزادی نیز به معنای آزادی تمامی شهروندان بوده و باید همه مردم استان‌ها و به خصوص جوانان بتوانند در چارچوب‌ مربوطه، صحبت‌های خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان، حافظ و مدرس نهج البلاغه بوده و می‌خواهد حرف‌های مولای متقیان علی(ع) را در جامعه اجرایی سازد و در این راستا بدون تهمت به کسی، حکمرانی برپایه حکمرانی علی(ع) برقرار شود و کشورمان به ثروت و مردم به رفاه برسد.

باقرزاده با بیان این‌که اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب عمل شود، رفاه مردم را در پی خواهد داشت، گفت: هدف دکتر پزشکیان، سربلندی ایران و ملت ایران است. او چند سال است زحمت کشیده و در انقلاب اسلامی رشد یافته و مسئولیت گرفته است و چند دوره نیز نماینده مردم شده است.

وی تاکید کرد: دکتر پزشکیان، کاندیدای همه‌ی ملت و اقشار جامعه و تحقق دهنده آرزوهای ایرانیان است. او آمده تا نماینده افکار مردم باشد.

وی با تاکید بر این‌که باید مردم نقاط محروم و روستاهای کشور را پای کار صندوق بیاوریم، افزود: باید تمامی مردم کشورمان رفاه داشته باشند و جوانان دیگر به فکر رفتن از خاک کشور خود نباشند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید رضایتمندی مردم حاصل شده و حکومت از طریق رای مردم انتخاب شود و بنا به فرمایش امام راحل، حکمرانی جمهوری اسلامی بر پایه مردم شکل بگیرد و یک حاکم با رای تمامی ملت انتخاب شود.

دکتر پزشکیان برای وصل کردن و نه فصل کردن آمده است

معاون ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی نیز گفت: رای ما به دکتر پزشکیان برای توسعه و رفع تبعیض، آزادی، حاکمیت قانون در کشور، عدالت و رفع فقر، احترام به علم و شهروند و همه اهدافی است که چندین سال است به دنبال آن هستیم.

علی جهانگیری افزود: دکتر پزشکیان همواره تاکید زیادی بر استفاده از کارشناسان و روش‌های علمی برای حل مسائل دارد و امیدواریم که این رویکرد، نقطه عطفی در توسعه اقنصادی و سیاسی، سیستم اداری، بخش خصوصی و روابط خارجی کشور باشد.

وی ادامه داد: امروز فرصت تاریخی دیگری همچون تاریخ دوران‌های مختلف به فرزند خطه آذربایجان داده شده تا بار دیگر نام این دیار را در تاریخ ماندگار سازد.

وی تاکید کرد: دکتر پزشکیان برای وصل کردن و نه فصل کردن آمده است و گروه‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا باید صمیمانه در کنار هم برای توسعه کشور تلاش کنند و باید از این فرصت مغتنم با خوشحالی برای رقابت بهره ببریم.

جهانگیری گفت: همان طور که دکتر پزشکیان در دوره‌های نمایندگی خود، رای اول تبریز بوده است در انتخابات ریاست جمهوری نیز قطعا رای اول را در این شهر می‌آورد و هدف ما این است که درصد مشارکت مردم استان در انتخابات، رکورد شکن باشد.

وی افزود: رقیب ما، دوستان اصولگرا نیستند زیرا هرکدام از ما پای رای مشخص و گاه مشترک داریم بنابراین رقیب ما آرای خاکستری است که باید آن‌ها را به روی کار بیاوریم.

وی ادامه داد: تعداد ۶۰ کمیته و ۳۰ ستاد شهرستانی انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی شکل گرفته است.