همه برای آینده بهتر ایران و انقلاب باید به صحنه انتخابات بیایند

تبریز - ایرنا - رییس ستاد انتخابات پزشکیان در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: همه برای آینده بهتر ایران، انقلاب و فرزندان خود باید به صحنه انتخابات بیایند.

به گزارش ایرنا، «ابراهیم باقرزاده»، یکشنبه شب در همایش فرهنگیان حامی پزشکیان استان در تالار معلم تبریز افزود: دکتر پزشکیان با احساس تعهد برای ایجاد تغییر در کشور، وارد صحنه انتخابات شده است و برای عمل به تعهد خود نیاز به حمایت همه اقشار به ویژه معلمان و فرهنگیان دارد.

وی با تاکید بر اینکه حضورنیافتن در صحنه انتخابات مانع از تحقق تعهدات دکتر پزشکیان می‌شود، اظهار کرد: همه باید برای ایجاد تغییر در کنار این نامزد باشیم تا آینده بهتری برای کشور و فرزندان رقم بخورد.

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در آذربایجان‌شرقی گفت: همه باید در روز جمعه هشتم تیر به همراه بستگان و فرزندان خود در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر باشیم و سهم خود را برای ایجاد تغییر، با انداختن رای در داخل صندوق‌ها ایفا کنیم.

باقرزاده ادامه داد: حضور نیافتن مردم در پای صندوق های رای در واقع رای انداختن به سبد دیگر نامزدها و به نوعی قبول وضعیت کنونی جامعه است.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان روز چهارشنبه به تبریز سفر می‌کند، یادآور شد: این نامزد انتخابات در این روز در سالن پورشریفی برای مردم و هواداران خود سخنرانی خواهد کرد و حضور پرشور مردم استان و تبریز در این همایش به مردم سایر استانها و شهرهای کشور روحیه دوچندانی برای انتخاب دکتر پزشکیان خواهد داد.

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در آذربایجان‌شرقی گفت: دکتر پزشکیان فرزند آذربایجان بوده و به دنبال ایجاد گلستان در تمام ایران است و می‌خواهد نواقص، کمبودها و مشکلات جامعه را حل کند.

وی افزود: پزشکیان برای اداره کشور از کارشناسان استفاده خواهد کرد و همه باید همت کرده و آستین‌های خود را بالا بزنند و با انتخاب دکتر پزشکیان، وی را در ایجاد تغییر در جامعه همراهی کنند.

در این همایش که با حضور جمعی از فرهنگیان و معلمان آذربایجان شرقی برگزار شد، تعدادی از مدیران اسبق آذربایجان شرقی سخنرانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha