یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: سلائق مختلف سیاسی و احزاب و گروه‌ها زمینه ساز حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه باشند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی سه‌شنبه در جمع نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی یزد افزود: هم‌اکنون همه سلائق در عرصه انتخابات دارای نماینده و نامزد هستند و این خود زمینه مناسب برای حضور و مشارکت پرشور مردم است.

وی از فعالیت احزاب استان قدردانی کرد و ادامه داد: سلائق مختلف همواره پای نظام و انقلاب اسلامی هستند و باید برای امید آفرینی و اعتماد بخشی در جامعه تلاش کنند.

استاندار یزد بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور آبروی نظام مقدس اسلامی است و همه احزاب باید کمک کنند تا رخداد مهم پیش رو باشکوه برگزار شود.

وی افزود: وجود رقابت در بین نامزدهای انتخابات خود زمینه ساز حضوری پرشور در این عرصه است و شاهد تحقق اهداف نظام اسلامی خواهیم بود.

فاطمی گفت: ایجاد زمینه لازم مشارکت همه در انتخابات پیش رو خیلی مهم است و احزاب و ستادهای انتخاباتی باید در این خصوص کار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست گفت: ۱۴ هزار نفر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان همکاری دارند.

"علی اکبر عزیزی " افزود: ۸۷۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار آرای مردم استان را در هشتم تیرماه امسال جمع آوری می‌کنند.

وی از تمامی فعالان فرهنگی و احزاب و گروه‌های سیاسی خواست تا با فعالیت بیشتر برای جلب مشارکت در انتخابات اقدام کنند .

در این نشست تعدادی از دست اندرکاران احزاب و تشکل‌های سیاسی به طرح دیدگاه و همچنین پیشنهادات خود برای مشارکت در عرصه انتخابات پرداختند.

خانه احزاب استان یزد همزمان با ایام الله دهۀ فجر انقلاب‌اسلامی و با حضور مسئولان کشوری در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیش از ۵۰ حزب به صورت فعال در استان یزد با گرایش‌های مختلف سیاسی فعالیت دارند.