۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۷
کد خبر: 82561789
T T
۰ نفر
راه اندازي اتاق گفت وگوي احزاب در استان يزد حمايت مي شود

يزد - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد گفت: راه اندازي اتاق گفت و گو احزاب در استان ضروري است و مديريت استان از ايجاد اين فضا براي تعامل احزاب سياسي حمايت مي كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمدعلي طالبي يكشنبه شب در همايش احزاب استان يزد كه در سالن فرهنگيان يزد برگزار شد، افزود: مشاركت تمام سلائق و افكار در دور يك ميز براي بررسي مسائل استان و ارائه راهكار ضروري است .
وي ادامه داد: احزاب و تشكل هاي مختلف بايد از زمينه هاي مناسبي كه در استان يزد وجود دارد، بنحو شايسته استفاده كنند.
طالبي گفت: انتظار از احزاب استان اين است كه فعالانه در عرصه هاي مختلف نقش آفريني كنند و رويكرد دولت نيز حمايت از اين بخش است.
وي ادامه داد: استان يزد بعد از زنجان موفق به راه اندازي دومين خانه احزاب كشور شده و يكي از موفق ترين استان ها در اين عرصه محسوب مي شود .
طالبي گفت: دولت و مسئولان استان آماده هرگونه همكاري در انجام بهتر امور و برنامه ها احزاب و تشكل هاي مختلف هستند و بخش قابل توجهي از كار برعهده احزاب است كه از فرصت ايجاد شده در استان به نحو مطلوب استفاده كنند.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: انتصاباتي كه در دولت يازدهم در استان يزد انجام گرفته و معدل سني تعداد زيادي از مديران استان بيانگر توجه به جوانان است.
طالبي اظهار اميدواري كرد در دولت دوازدهم از ظرفيت جوانان و زنان بيش از پيش استفاده شود وافزود: به توانايي جوانان و بانوان در عرصه هاي مديريتي اعتقاد و اعتماد وجود دارد.
خانه احزاب استان يزد با مشاركت سه جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل 19 بهمن 1395 به صورت رسمي افتتاح شد.
هم اكنون 22 حزب سياسي در استان يزد مشغول به فعاليت هستند.
7536/ 6014/ خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: كاظم شاملو
irnayazdd@