استاندار یزد: سلائق مختلف زمینه ساز حضور مردم در انتخابات باشند+فیلم

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: سلائق مختلف سیاسی و احزاب و گروه‌ها زمینه ساز حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه باشند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی سه‌شنبه در جمع نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی یزد افزود: هم‌اکنون همه سلائق در عرصه انتخابات دارای نماینده و نامزد هستند و این خود زمینه مناسب برای حضور و مشارکت پرشور مردم است.

وی از فعالیت احزاب استان قدردانی کرد و ادامه داد: سلائق مختلف همواره پای نظام و انقلاب اسلامی هستند و باید برای امید آفرینی و اعتماد بخشی در جامعه تلاش کنند.

استاندار یزد بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور آبروی نظام مقدس اسلامی است و همه احزاب باید کمک کنند تا رخداد مهم پیش رو باشکوه برگزار شود.

وی افزود: وجود رقابت در بین نامزدهای انتخابات خود زمینه ساز حضوری پرشور در این عرصه است و شاهد تحقق اهداف نظام اسلامی خواهیم بود.

فاطمی گفت: ایجاد زمینه لازم مشارکت همه در انتخابات پیش رو خیلی مهم است و احزاب و ستادهای انتخاباتی باید در این خصوص کار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست گفت: ۱۴ هزار نفر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان همکاری دارند.

"علی اکبر عزیزی " افزود: ۸۷۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار آرای مردم استان را در هشتم تیرماه امسال جمع آوری می‌کنند.

وی از تمامی فعالان فرهنگی و احزاب و گروه‌های سیاسی خواست تا با فعالیت بیشتر برای جلب مشارکت در انتخابات اقدام کنند .

در این نشست تعدادی از دست اندرکاران احزاب و تشکل‌های سیاسی به طرح دیدگاه و همچنین پیشنهادات خود برای مشارکت در عرصه انتخابات پرداختند.

خانه احزاب استان یزد همزمان با ایام الله دهۀ فجر انقلاب‌اسلامی و با حضور مسئولان کشوری در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیش از ۵۰ حزب به صورت فعال در استان یزد با گرایش‌های مختلف سیاسی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha