کرمانشاه - ایرنا - حشمت الله فلاحت پیشه نماینده پیشین مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت که مشارکت بالای ملت در انتخابات ریاست جمهوری به نفع مردم و موجب پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله فلاحت پیشه دوشنبه شب در همایش بانوان کرمانشاهی طرفدار مسعود پزشکیان افزود: انتخابات پیش رو عرصه رقابت بین آزادی و قدرت است و چنانچه مشارکت کم باشد قدرت پیروز می‌شود.

حشمت الله فلاحت پیشه با بیان اینکه مشارکت پایین باعث گستاخی عده ای قدرت طلب در کشور می‌شود، گفت: برای اینکه دولتی سر کار بیاید که مسیر اقتصاد را به نفع مردم تغییر دهد، همگی باید در انتخابات شرکت کرده و به دکتر پزشکیان رای دهیم.

حشمت اله فلاحت پیشه رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

وی با انتقاد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پرداختن به طرح عفاف و حجاب و فیلترینگ افزود: مجلس در حالی چهار سال از وقت خود را صرف این ۲ موضوع اعصاب خردکن کرد که سالیانه ۵۰ درصد مالیات بیشتر از مردم گرفت.

فلاحت پیشه فیلتر کردن فضای مجازی را توهین به مردم عنوان کرد و گفت: عده ای با فرزندانشان کاسب فیلترینگ هستند و از این مسیر درآمد دارند.

عضو پیشین کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا زمانی که مشکلاتمان را با دنیا حل نکنیم، نمی‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.