فلاحت پیشه: مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری به نفع مردم است

کرمانشاه - ایرنا - حشمت الله فلاحت پیشه نماینده پیشین مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت که مشارکت بالای ملت در انتخابات ریاست جمهوری به نفع مردم و موجب پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله فلاحت پیشه دوشنبه شب در همایش بانوان کرمانشاهی طرفدار مسعود پزشکیان افزود: انتخابات پیش رو عرصه رقابت بین آزادی و قدرت است و چنانچه مشارکت کم باشد قدرت پیروز می‌شود.

حشمت الله فلاحت پیشه با بیان اینکه مشارکت پایین باعث گستاخی عده ای قدرت طلب در کشور می‌شود، گفت: برای اینکه دولتی سر کار بیاید که مسیر اقتصاد را به نفع مردم تغییر دهد، همگی باید در انتخابات شرکت کرده و به دکتر پزشکیان رای دهیم.

فلاحت پیشه: مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری به نفع مردم است
حشمت اله فلاحت پیشه رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

وی با انتقاد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پرداختن به طرح عفاف و حجاب و فیلترینگ افزود: مجلس در حالی چهار سال از وقت خود را صرف این ۲ موضوع اعصاب خردکن کرد که سالیانه ۵۰ درصد مالیات بیشتر از مردم گرفت.

فلاحت پیشه فیلتر کردن فضای مجازی را توهین به مردم عنوان کرد و گفت: عده ای با فرزندانشان کاسب فیلترینگ هستند و از این مسیر درآمد دارند.

عضو پیشین کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا زمانی که مشکلاتمان را با دنیا حل نکنیم، نمی‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha