زابل - ایرنا - بخشدار مرکزی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: زمینه و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این منطقه مهیاست و ۳۱ شعبه در ۲ بخش مرکزی و کرباسک در نظر گرفته شده که از این میزان شعب اخذ رای برای بخش مرکزی ۱۴ شعبه و بخش کرباسک ۱۷ شعبه تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا معین فر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش مرکزی زابل اظهار کرد: مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متناسب با روز شمار تقویمی این رویداد آغاز و در حال انجام است.
وی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، افزود: امیدواریم با همراهی مسوولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان زابل و مشارکت همیشگی مردم، شاهد یک حماسه باشیم.
بخشدار مرکزی زابل ادامه داد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از راهبردهای انتخابات است که با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و شرکت‌های وابسته به دولت با ستاد انتخابات زابل بیان کرد: نشست‌های مستمر با هیات نظارت بر انتخابات، اقشار مختلف مردم، دستگاه‌های دولتی و اجرایی و شرکت های وابسته به دولت از جمله اقدامات و تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان است.
معینی فر با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه گفت: امیدآفرینی در جامعه، مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، تاکید کرد: مردم باید برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته باشند.
بخشدار مرکزی زابل به خدمات ارزنده شهید رئیسی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی با عملکرد خود در دولت سیزدهم به مردم قدرشناس این استان ثابت کرد که دغدغه رفع مشکلات و توسعه این منطقه را دارد.
وی با تاکید بر لزوم ادامه راه شهید رئیسی از مسوولان خواست که سیره و روش آن شهید گرانقدر را در خدمتگزاری بی‌منت به مردم سرلوحه کار خود قرار دهند تا مدیون شهدای خدمت نباشیم.