شهرکرد- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات همبستگی ملی ما را تقویت می‌کند و این مهم سبب اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل می‌شود.

علی حسن‌پور دهکردی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است و نه تنها یک وظیفه به شمار می‌رود بلکه نوعی حق نیز تلقی می‌شود و ما با استفاده از این حق رای، سرنوشت خودمان را تعیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: منطق ایجاب می‌کند با حضور آگاهانه و فعالانه در این عرصه سرنوشت روشنی را برای خود رقم بزنیم.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و عضو ۲ درصد دانشمندان برتر جهان تصریح کرد: هرچه مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند به همان میزان اتحاد و همبستگی ملت ایران و در نهایت قدرت مانور کشور در عرصه بین‌المللی بیشتر می‌شود و مسوولان ما با پشتوانه بهتری برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

حسن‌پور دهکردی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب مسوولان دغدغه‌مند و توانمند سبب رفع مشکلات کشور می‌شود، افزود: اگر در انتخابات شرکت نکنیم این حق را در خصوص مطالبه از رییس‌جمهور آینده از خود گرفته‌ایم.

وی با دعوت استادان، دانشجویان و همه آحاد جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات یادآور شد: بی‌شک مردم همیشه در صحنه استان و کشور در روز هشتم تیر حماسه دیگری را رقم خواهند زد و با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای پیام دندان‌شکنی به دشمنان این مرز و بوم خواهند داد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.