مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه، رییس‌جمهوری قوی را برای کشور رقم می‌زند

کرمان – ایرنا – مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر گفت: نتیجه مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه برای کشور، رییس جمهوری قوی، جهادی، متخصص و وفادار به آرمان های نظام جمهوری اسلامی را رقم می‌زند.

مجتبی سلطانی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در کنار ضرورت مشارکت بالا در انتخابات، حضور و انتخاب آگاهانه و به دور از شعارزدگی نیز بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: همه نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان افراد صالحی برای تصدی پست ریاست جمهوری تشخیص داده شده اند، اما در عین حال رای دهندگان باید به سمت انتخاب فردی بروند که سابقه، تجربه و تعهد بیشتری نسبت به دیگر نامزدها داشته باشد.

مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه، رییس‌جمهوری قوی را برای کشور رقم می‌زند
مجتبی سلطانی نژاد

مسئول بسیج رسانه استان کرمان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنان خود ویژگی های یک انتخاب اصلح را برشمرده اند که می تواند برای عموم افراد معیار و شاخصه انتخاب رییس جمهوری در تراز انقلاب باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت حضور مردم برای مشارکت در انتخابات اظهار داشت: نفع حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم، به خود آنان و جامعه می رسد.

سلطانی نژاد بیان کرد: یکی از معیارهایی که به مردم می تواند در انتخاب رییس جمهوری از بین نامزدهای موجود کمک کند، ضرورت تداوم راه شهید آیت الله رییسی و شخصیت خدوم ایشان است که خدمتگزاری بدون منت و مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

وی تصریح کرد: هر شخصی که اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان رییس جمهور انتخاب شود، موظف است به شعارها و وعده های خود در ایام تبلیغات انتخاباتی عمل کند، اولویت را برای حل مشکلات کشور قرار دهد و در این مسیر کوتاهی نکند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به افزایش شور و شوق انتخاباتی طی روزهای اخیر که رسانه ها نیز در آن نقش بسیاری داشته اند تاکید کرد: باوجود تبلیغات مسموم رسانه های معاند، فضای انتخاباتی در کشور شکل گرفته، تبلیغات انتخاباتی توسط نامزدها و هواداران آنها به صورت گسترده در سراسر کشور در جریان است که نشان دهنده علاقه مندی و امیدواری مردم به سرنوشت خود و ایران است.

وی ادامه داد: رسانه ها در روزهای تبلیغات اعم از تصویری، مکتوب و شنیداری همچنان باید تمامی تلاش خود را برای انعکاس و انتشار برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری به کار بگیرند تا رای دهندگان بهترین انتخاب را داشته باشند.

سلطانی نژاد تصریح کرد: مردم انقلابی کرمان همیشه در صحنه های مختلف کشور حضوری پرشور و آگاهانه داشته اند و این مرتبه هم همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حماسه ای دیگر خلق و بهترین گزینه برای ریاست جمهوری انتخاب می شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha