زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۴۷۰ پایگاه تابستانی در رشته‌های مختلف برای دانش‌آموزان ایجاد شده است، گفت: حدود ۸۰ هزار نفر روز در رشته‌های متعدد برای دانش‌آموزان برنامه خواهیم داشت.

علی اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال استان زنجان به عنوان دبیرخانه کشوری برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال فعالیت‌های تابستانی "تربیت بدون توقف" انتخاب شده است، اظهار داشت: سال قبل اتفاقات بسیار خوبی در قالب برنامه‌های تابستانی و اوقات فراغت انجام شد که امسال نیز اقدامات لازم برای دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های متعدد برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان ادامه داد: برنامه‌ها در قالب ۱۴ کارویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و سایر زمینه برای دانش‌آموزان در کشور و متعاقب آن در استان زنجان تعریف شده است.
به گفته این مسوول، تلاش می‌شود از همه فضاها و موقعیت‌های تربیتی در این راستا استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد تا برای دانش‌آموزان ساعات و لحظات آموزنده و مفرحی را رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: روند تعلیم و تربیت هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نیست و ما به‌ عنوان تسهیلگران تلاش خود را خواهیم کرد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد که کلاس های اوقات فراغت تابستانی برای گروه های هدف به شکوفایی استعدادهای نهفته آنان منجر شود.