خوابگاه دانش‌آموزی در اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان احداث می‌شود

زنجان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ظرفیت بالای اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان برای پذیرش دانش‌آموزان، گفت: فضای اردوگاهی این محل از ۲ تا ۲۲ هکتار است و یک خوابگاه در آن از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان ساخته می‌شود.

علی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه‌های امسال اوقات فراغت با شعار "تربیت بدون توقف" اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از امروز در استان آغاز شد، اضافه کرد: البته از چند روز قبل پذیرش دانش‌آموزان در اردوگاه امام خمینی (ره) آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی ۵۷۴ پایگاه برای برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر در این برنامه‌ها ثبت‌نام کرده اند و برای ۲۰ هزار نفر اردوی یک روزه و دو روزه پیش بینی شده است.

اسماعیلی با اشاره به ظرفیت بالای اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان برای پذیرش دانش‌آموزان و ایجاد فضای خوابگاهی، بیان کرد:علاوه بر زنجان در سجاسرود نیز به دنبال ایجاد فضای اردوگاهی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: در تلاش هستیم امسال برنامه‌های تابستانی را با تمام ظرفیت کلاس‌های فرهنگی و هنری و مجتمع‌های آموزشی برگزار کنیم.

وی از تعامل خوب این اداره کل با کانون‌های مساجد استان نیز خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت مساجد امیدواریم از این فضا هم برای تقویت معارف دینی و اعتقادی دانش‌ آموزان استفاده کنیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امسال اردوهای دانش‌آموزی برای همه مقاطع و همه دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود، اضافه کرد: اردوها با روند تربیتی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha