ایلام - ایرنا - نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سه سال تلاش‌های مجاهدانه شهید آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم، نماد مدیریت مبتنی بر ولایت‌مداری و اخلاص است، گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون نعمت ولایت و حضور مردم در صحنه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " وعد مرادبیگی" روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت اربعین شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در دهلران، اظهار کرد:امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت و مدیریت دینی را به جامعه معرفی کرد و دولت شهید رئیسی در واقع نمادی از ولایتمداری و تلاش برای خدمت به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، هدایتگر این انقلاب ارزشمند و مردمی است و خدا را به واسطه وجود چنین رهبری بصیر، شاکر هستیم، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه و مبنای ولایت است و ولایت فقیه در واقع استمرار غدیر است که همان مردمسالاری و حاکمیت دینی در نظام اسلامی است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان، یادآور شد: ولایت فقیه و ولایت مداری، اساس امنیت و اقتدار ایران اسلامی در همه صحنه‌ها است و امروز این امنیت و اقتدار را در جبهه مقاومت اسلامی در برابر نظام سلطه شاهد هستیم.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل‌الخطاب و همواره راهگشای برون رفت از مشکلات است، ابراز کرد: اگر در حوزه اقتصاد مقاومتی به بیانات رهبر معظم انقلاب توجه می‌شد و اقتصاد کشور را به لبخند آمریکا گره نمی‌زد امروز وضعیت اقتصاد ما به مراتب بهترین از این بود.

حجت الاسلام مرادبیگی اظهار کرد: مدیریت دینی، یعنی همان مدیریت رئیس جمهور شهید که با مشورت با نخبگان، کارشناسان و تبعیت از ولایت امورات را به خوبی پیگیری کرد و این سه سال نماد خدمت و مدیریت مبتنی بر ولایت مداری و اخلاص است و نباید این سه سال را نادیده و یا تخریب کرد.

وی به اجرای عملیات وعده صادق اقتدار ایران اسلامی و زبونی دشمن اشاره کرد و افزود: شهید جمهور مدیریت دینی را در طول سه سال خدمت خالصانه، به جامعه و جهان معرفی و با صداقت امورات و مشکلات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری کرد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، ابراز کرد: صداقت، شجاعت و تبعیت از ولایت و مدیریت دینی از جمله معیارهای مهمی است که باید در انتخاب اصلح در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: از نامزدهای جبهه انقلاب در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، می‌خواهیم که در این مدت باقی مانده اجماع انجام دهند و یک نفر را به عنوان شاخص معرفی تا راه شهید جمهور ادامه پیدا کند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و توجه به معیارهای انتخاب اصلح تاکید و افزود: مردم ایران و استان ایلام نیز شکوه و عظمت، حضور حداکثری خود را در انتخابات هشتم تیرماه به نمایش خواهند گذاشت.

امام جمعه دهلران با تسلیت اربعین شهید جمهور، گفت: شرکت و حضور گسترده در انتخابات امروز یک وظیفه قانونی و شرعی است، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر، حجت را بر همه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تمام کرد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در پایان از همه اقشار مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح دعوت کرد.

فرماندار ویژه دهلران با تسلیت اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند روند انقلاب و خدمت رسانی ادامه دارد و خللی در این روند ایجاد نمی شود.

لطیف صادقی با اشاره به دقت نظر و ظرافت رهبری در آن برهه از زمان، افزود: امروز ما از نعمت رهبری الهی و ارزشمند برخوردار هستیم که باید قدردان ان باشیم.

وی به فراهم بودن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۷۸ شعبه اخذ رای در دهلران برای انتخابات ریاست جمهوری مستقر و یک هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بر عهده دارند.

فرماندار ویژه دهلران از مردم شهرستان دهلران برای حضور باشکوه در پای صندوق های رای در هشتم تیرماه دعوت کرد و گفت:حضور گسترده مردم موجب یاس دشمنان و ارتقا امنیت ملی خواهد شد.

مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های چهلم شهید جمهور در دهلران بود.