استاندار ایلام: حضور حداکثری در انتخابات، اقتدار ملی را افزایش می دهد

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه حضور حداکثری در پای صندوق های رای، اقتدار ملی را افزایش می دهد، گفت: مشارکت گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، تجدید میثاق مردم با امامت و ولایت است.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه با حضور در جشن بزرگ خیابانی عید سعید غدیرخم اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، قدرت دیپلماسی کشور را افزایش می دهد و مردم ایلام بی تردید هشتم تیرماه حضور باشکوهی را به نمایش خواهند گذاشت.

بهرام نیا با بیان اینکه مردم ایلام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه حضور پرشوری داشتند، گفت: مردم ایلام برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی و تجدید پیمان با امامت و ولایت در هشتم تیرماه حضوری تماشایی خواهند داشت و قدرت کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رای اندیشیده شده است، از عموم مردم استان برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه حضور پرشور مردم در جشن بزرگ امامت و ولایت بیانگر ارادت آنها به ارزش های اسلامی است، اظهار کرد: این جشن بزرگ با حضور پرشور اقشار مختلف و به همت خود مردم برگزار شده و بستر بسیار خوبی را برای توسعه و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه فراهم آورده است.

بهرام نیا افزود: مردم استان در این روز مبارک در جشن های غدیر شرکت کردند و آمدند تا بار دیگر با امام و پیشوای خود و ائمه معصوم(ع) بیعت کنند.

به گزارش ایرنا،جشن بزرگ خیابانی عید سعید غدیر خم از میدان ۲۲ بهمن تا میدان امام(ره) شهر ایلام با استقبال پرشور مردم و به ویژه نسل جوان برگزار شد.

۶۰ غرفه در بخش های مختلف کودک، فرهنگی، دینی، مذهبی و سایر حوزه ها در این جشن خیابانی برپا شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha