آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:۱۱۰ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده سازی شده است.

مسعود خواست‌خدایی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: همه پیش بینی های لازم بر اساس فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور انجام شده و تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور فراهم است.

وی افزود: در شهر خرمشهر ۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۵ شعبه سیار و در جزیره مینو هفت شعبه اخذ رای ثابت و سه شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

خواست خدایی با اشاره به گرمای هوا در این ایام گفت: امکانات سرمایشی لازم در شعب اخذ رای پیش بینی شده است و مشکلی در این خصوص نیست.

به گفته فرماندار خرمشهر، با هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان همه نکات امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده است.

وی گفت: ۴۰۰ نفر به عنوان ناظر بر فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نظارت می‌کنند ضمن اینکه احراز هویت افراد با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود و رأی دادن فقط با ۲ مدرک شناسنامه و کارت ملی امکان‌پذیر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر حضور حداکثری مردم در انتخابات را نماد اقتدار و عزت ملی دانست و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمنان را مایوس و نقشه‌های شوم آنها را با شکست مواجه می‌کند.

وی ضمن دعوت مردم برای مشارکت بالا در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ولایت مدار خرمشهر همیشه در صحنه های مختلف حضوری فعال و دشمن شکن داشته اند.

به گزارش ایرنا رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.