فرماندار:۱۱۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان خرمشهر آماده سازی شد

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:۱۱۰ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده سازی شده است.

مسعود خواست‌خدایی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: همه پیش بینی های لازم بر اساس فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور انجام شده و تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور فراهم است.

وی افزود: در شهر خرمشهر ۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۵ شعبه سیار و در جزیره مینو هفت شعبه اخذ رای ثابت و سه شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

خواست خدایی با اشاره به گرمای هوا در این ایام گفت: امکانات سرمایشی لازم در شعب اخذ رای پیش بینی شده است و مشکلی در این خصوص نیست.

به گفته فرماندار خرمشهر، با هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان همه نکات امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده است.

وی گفت: ۴۰۰ نفر به عنوان ناظر بر فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نظارت می‌کنند ضمن اینکه احراز هویت افراد با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود و رأی دادن فقط با ۲ مدرک شناسنامه و کارت ملی امکان‌پذیر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر حضور حداکثری مردم در انتخابات را نماد اقتدار و عزت ملی دانست و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمنان را مایوس و نقشه‌های شوم آنها را با شکست مواجه می‌کند.

وی ضمن دعوت مردم برای مشارکت بالا در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ولایت مدار خرمشهر همیشه در صحنه های مختلف حضوری فعال و دشمن شکن داشته اند.

به گزارش ایرنا رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha