نوشهر - ایرنا - باران سیل آسا همراه با تندباد شدید در نخستین ساعات صبح امروز پنجشنبه علاوه بر شکستگی خط انتقال ، آب آشامیدنی سه روستای بخش مرکزی چالوس را قطع کرد.

قاسم پاشا مدیر شرکت آب و فاضلاب چالوس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت سقوط چند اصله درخت به علت باران رگباری و جاری شدن سیلاب به روی خط انتقال آب و شکستگی منصوبات این خط متاسفانه آب روستاهای " دارکلای علیا" ، " سینوا" و " سینوا چشمه " چالوس قطع شده است.

این مسوول با بیان این که رفع شکستگی این خط تا ساعت عصر امروز زمان می برد ، گفت که همکاران به محل شکستگی خط انتقال آب حضور یافتند و تمام تلاش ها آن است در زمان تعیین شده این مشکل برطرف شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان چالوس به این دسته از مشترکان روستاهای یادشده چالوس توصیه کرده تا زمان ترمیم و جریان آب در خط انتقال صبوری کنند.

پاشا، ضمن عذر خواهی از اهالی این روستاها از آنان خواسته در صورت نیاز به آب، رانندگان تانکرهای سیار آماده آبرسانی هستند و با شماره های ۱۲۲ و یا ۵۲۱۴۹۲۷۱ تماس برقرار کنند.

به گزارش هواشناسی مازندران با ورود سامانه بارشی جدید به این استان از عصر دیروز -چهارشنبه- آسمان شهرستان ها در بسیاری از مناطق بارانی است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری چالوس ۱۵۰ روستا دارد.