باران سیل آسا آب آشامیدنی سه روستای چالوس را قطع کرد

نوشهر - ایرنا - باران سیل آسا همراه با تندباد شدید در نخستین ساعات صبح امروز پنجشنبه علاوه بر شکستگی خط انتقال ، آب آشامیدنی سه روستای بخش مرکزی چالوس را قطع کرد.

قاسم پاشا مدیر شرکت آب و فاضلاب چالوس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت سقوط چند اصله درخت به علت باران رگباری و جاری شدن سیلاب به روی خط انتقال آب و شکستگی منصوبات این خط متاسفانه آب روستاهای " دارکلای علیا" ، " سینوا" و " سینوا چشمه " چالوس قطع شده است.

این مسوول با بیان این که رفع شکستگی این خط تا ساعت عصر امروز زمان می برد ، گفت که همکاران به محل شکستگی خط انتقال آب حضور یافتند و تمام تلاش ها آن است در زمان تعیین شده این مشکل برطرف شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان چالوس به این دسته از مشترکان روستاهای یادشده چالوس توصیه کرده تا زمان ترمیم و جریان آب در خط انتقال صبوری کنند.

پاشا، ضمن عذر خواهی از اهالی این روستاها از آنان خواسته در صورت نیاز به آب، رانندگان تانکرهای سیار آماده آبرسانی هستند و با شماره های ۱۲۲ و یا ۵۲۱۴۹۲۷۱ تماس برقرار کنند.

به گزارش هواشناسی مازندران با ورود سامانه بارشی جدید به این استان از عصر دیروز -چهارشنبه- آسمان شهرستان ها در بسیاری از مناطق بارانی است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری چالوس ۱۵۰ روستا دارد.

باران سیل آسا آب آشامیدنی سه روستای چالوس را قطع کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha