بارش سیل آسا، ارتباط برخی روستاهای غرب مازندران را قطع کرد

ساری- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت : بارش سیل آسای باران و وقوع سیلاب در غرب مازندران راههای ارتباطی چندین روستای این مناطق استان را قطع و تعدادی دام سبک را نیز تلف کرد.

حسینعلی محمدی شیرکلایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق آخرین داده‌های به دست آمده از اداره کل هواشناسی، چهارشنبه شب در شهرستان‌های عباس‌آباد، تنکابن و رامسر ۶۵ میلیمتر بارندگی داشتیم که منجر به جاری شدن روان‌آب و وقوع سیل در برخی نقاط این شهرستان‌ها شد.

وی افزود: سیل در بخش دالخانی رامسر باعث تلف شدن ۱۶ رأس دام سبک شد و مسیر ۲ روستا را بست که اقدامات لازم برای بازگشایی مسیر در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خاطرنشان کرد: در چالوس نیز محور "ناتر به طویر" و در آمل جاده ییلاقی "نشل به اندوار" بسته شد. برای این مسیرها نیز ماشین‌آلات لازم به منطقه اعزام شده تا عملیات بازگشایی انجام شود. در مناطق پایین‌دست استان نیز بارندگی منجر به آبگرفتگی معابر در سطح شهرها شده است.

محمدی شیرکلایی همچنین با اشاره به انسداد راههای ارتباطی براثر سیلاب دو روز قبل منطقه سوادکوه ، گفت: عملیات اجرایی برداشت گل و لای و بازگشایی محور سوادکوه در حال اجرا است اما شدت بارندگی موجب کاهش سرعت اجرای عملیات بازگشایی در این محور شده است

وی افزود: با توجه به شدت بارش‌های شب گذشته و جاری شدن روان‌ آب احتمال وقوع مجدد سیلاب در منطقه سوادکوه همچنان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha