قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: داشتن ایران قوی در گرو شرکت در انتخابات است، چون حضور در این رویداد مهم سیاسی، صحنه عزت، حماسه و اقتدار است.

حجت الاسلام صادق صالحی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای، افزود: مشارکت حداکثری، مهم‌ترین اولویت انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی است از این رو همه باید از این فرصت و حق انتخاب خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم، یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است و از برکات این مشارکت، تولید اقتدار ملی، تقویت مقبولیت نظام، ارتقای ثبات سیاسی کشور، افزایش همبستگی و وحدت ملی، کاهش آسیب‌پذیری ارکان نظام تصمیم‌گیری و اجرایی است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: راهبرد ثابت رهبر معظم انقلاب در تمام انتخابات‌ها، به ترتیب اولویت مشارکت حداکثری و سپس انتخاب اصلح بوده است از این رو بسیار مهم است که به چه کسی رای می دهیم.

وی ادامه داد: مشارکت بالا در انتخابات نشانه استحکام نظام است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، تحقق این حماسه با ۲ شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب، امکان‌پذیر است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: بدون تردید فردا شاهد حضور حداکثری مردم فهیم ایران اسلامی و به ویژه مرزنشینان قصرشیرین در شعب اخد رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود و مردم فردی متعهد، دلسوز و کارآمد و ولایی را انتخاب خواهند کرد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.