روحانی اهل‌سنت: حضور مردم در انتخابات باعث تقویت امنیت کشور می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باعث تقویت امنیت کشور می شود از این رو همه باید طبق فرامین رهبر معظم انقلاب در این واجب شرعی با مشارکت در این رویداد سیاسی مهم شرکت کنیم.

ماموستا ملا رشید ثنایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت آگانه و فعالانه مردم در این عرصه، افزود: ما مردمی بصیر و آگاه داریم که همواره در عرصه های مختلف دفاع از نظام حضور دارند و از این رو باید از بین نامزدهای تایید شده شورای نگهبان طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، فرد اصلح و با تقوا، کارآمد، انقلابی، محب رهبری و دلسوز نظام و مردم را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای باعث تقویت عظمت و اقتدار کشور می شود، اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و حضور در انتخابات حمایت از ارزشهای اسلام و آرمانهای والای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب با تسلیت اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دلیل اتفاقات ناگوار و تلخی که برای شهید جمهور و همراهانش رخ داد یک سال زودتر از موعد قانونی آن برگزار می شود که بدون تردید مهم ترین رویداد سیاسی و بزرگترین میدان پیش روی ملت بزرگ ایران است و مردم ما نیز در طول ۴۵ سال گذشته وفاداری و بصیرت خود را با حضور در عرصه های مختلف نظام نشان داده اند و با وجود تمام مشکلات پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

ماموستا ثنایی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره انتخابات را مهم دانسته و مردم را به حضور حداکثری در پای صندوقهای رای فراخوانده اند از این رو در انتخابات فردا هشتم تیرماه نیز همه مردم باید به منویات رهبر انقلاب گوش جان داده و با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و در وهله بعدی با انتخاب فردی اصلح، کارآمد و انقلابی به عنوان رییس جمهور زمینه پیشرفت کشور و رفع مشکلات را فراهم نمایند.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات به مصالح کشور و مردم ارتباط بسیار داشته و نقشی تعیین کننده در آینده کشور دارد از این رو از اوجب واجبات است و هر فرد ایرانی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارد باید در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کرده و رای خود را به صندوق اندازد تا کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه در برابر دشمنان سربلند باشد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمیعت دارد که مردم این شهرستان دارای مذاهب مختلف اسلامی شیعه و سنی و اهل حق است که به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha