حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باعث اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی می‌شود

کنگاور - ایرنا - نماینده مردم شهرستان سنقرکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای باعث قدرت‌آفرینی و اقتدار کشور در منطقه و عرصه بین‌الملل می‌شوند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ضرورت حضور پرشکوه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای برای جامعه اقتدارآفرین و حدت‌بخش است و به دنیا این پیام را می‌دهد که مردم پای انقلاب، کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

نماینده مردم سنقر.کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم می‌تواند بستر رفع مشکلات را فراهم کند، ادامه داد: مشارکت پرشور، موجب وحدت و همدلی در جامعه خواهد شد و برای آینده دست رئیس جمهور منتخب را باز می گذارد که کارهای بزرگی را در کشور انجام دهد.

وی اضافه کرد: در صورتی که مشارکت کم باشد، قدرت دیپلماسی کشور کاهش پیدا می‌کند، بنابراین حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، مردم ثابت کردند که پای اعتقادات و ارزش‌های کشور هستند و سیل جمعیت در جشن غدیر تهران نشان می‌دهد که مردم از ارزش‌ها فاصله نگرفته اند.

به گزارش ایرنا؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در یک هزار و ۶۳۶ شعبه اخذ رای شامل ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی آغاز شد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

بیش از ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

چهار نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف هستند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha