خمین - ایرنا - مردم ولایت‌مدار خمین امروز (جمعه) با حضور در صف‌های فشرده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگه‌های رای خود را در صندوق‌ انداختند و برگ زرین دیگری را در تاریخ زادگاه امام راحل ثبت کردند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان خمین با هر گرایش سیاسی و سن و سالی شناسنامه و کارت ملی به دست از ساعات اولیه رای گیری در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

فرماندار خمین گفت: انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های قبل از حساسیت بالایی برخوردار است. شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران است.

«حمید کمانکش» افزود: هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای است که همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بدون شک حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نه تنها عمل به وظیفه ملی و دینی است، بلکه مردم با این حضور عظمت، بیداری، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

۱۱۱ شعبه اخذ رای در شهرستان خمین برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک شده است.