انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: انتخاب درست و اصلح مکمل حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اکنون در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار گرفته‌ایم و برای عبور از آن نیاز به حضور حداکثری مردم، حرکت عالمانه، آگاهانه و هوشیارانه هستیم.

وی اضافه کرد: اگر اندکی غفلت و یا اقدامی ناآگاهانه داشته باشیم آینده‌ی بسیار بد و حسرت آوری را برای خود رقم زده و دشمنان اسلام را خوشحال کرده ایم.

امام جمعه ساوه یادآور شد: رصد و تحلیل و بررسی رسانه های استکباری و پیاده نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنان در رسانه های داخلی با شگردهایی همچون القای دروغین مهندسی انتخابات، عملیات سنگین تحریف دستاوردها، تلاش برای هراس افکنی و به چالش کشیدن ساختار انتخابات حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم دارد.

وی افزود: به دلیل وجود القائات دشمن لازم است همه آحاد مردم ، تک تک افراد را به حضور حداکثری و مشارکت عالمانه به انتخابات دعوت کنند و آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند.

حجت الاسلام رحیمی خاطر نشان کرد: این انتخابات دارای 2 رکن اصلی است شرکت حداکثری ( کمیت حضور) و انتخاب درست( کیفیت حضور) است که دومی مکمل اولی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران و تسریع حرکت در مسیر رشد و توسعه است.

وی گفت: لذا هر چه تعداد مشارکت کنندگان بالا برود حتی اگر دلبسته اسلام و انقلاب و رهبری نباشند و فقط به ایران علاقه داشته باشند، لازم است در راستای حفاظت از کشور، نظام و امنیت کشور در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه ساوه همچنین با اشاره به ۶ تا ۱۲ تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی و اظهار کرد: بی اعتباری حقوق بشر از نگاه حاکمیت آمریکا و صهیونیست اگر چه بیشتر جلوه بیرونی دارد اما اولین قربانیان خیمه شب بازی لیبرال دموکراسی غرب مردم آمریکا در طول تاریخ ۲۰۰ ساله این کشور است.

وی خاطر نشان کرد: از این رو حقوق بشر آمریکایی را در سه سطح باید بررسی و تحلیل کرد که شامل حقوق بشر آمریکایی در درون جامعه آمریکا، در حق مردم منطقه و مردم ایران است.

امام جمعه ساوه بیان کرد: اختصاص هفته ای با عنوان حقوق بشر آمریکایی می تواند آیینه ای برای انعکاس نفاق و دروغ گویی قدرت های استکباری و افشای چهره واقعی آمریکا باشد چراکه حمایت از حقوق بشر از بزرگترین دروغ های دولت آمریکا و زشت ترین شوخی ها با جامعه بشری است که این دروغ بزرگ قرن معاصر ابزاری برای دخالت غیر قانونی آمریکا در نقاط مختلف جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha