ساری- ایرنا- نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل دولت چهاردهم و مجلس شورای اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حسن حسن‌نتاج روز دوشنبه در نشست شورای مشورتی توسعه بابل اظهار کرد: وحدت و تعامل همه نیروهای وفادار به میهن و دوستدار ارزش‌های انقلاب اسلامی همچون استکبارستیزی، مردم ‌دوستی، صلح‌طلبی، هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و تلاش برای رفع محرومیت‌ها، کار انقلابی و جهادی می‌تواند پشتوانه نظام و مُحرک انگیزه‌های مردمی در جهت صیانت از یکپارچگی نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهور جدید، افزود: با تنفیذ رأی ملت از سوی رهبر معظم انقلاب و تحلیف آن در مجلس شورای اسلامی می‌توان انتظار داشت که این وحدت دولت، مجلس و نیروهای وفادار به انقلاب پشتوانه محکمی برای دولت آقای پزشکیان در سیاست داخلی، خارجی و مقابله با توطئه دشمنان باشد.

حسن‌نتاج خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به رتبه قابل قبولی در اقتدار و اعتبار جهانی رسیده و در مقابل زورگویی قدرت‌های سلطه ‌گر با اتکا به مردم و اراده خداوند استوار ایستاده است.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که جمهوری اسلامی به حمایت و پشتوانه مردمی وابسته است که از زمان انقلاب اسلامی با انواع تهدیدهای درون و بیرون از مرزهای کشور مواجه شده و توانستند با اتحاد و همدلی امنیت پایدار را تأمین کنند.

حسن‌نتاج یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی بارها ثابت کرد که در مقابله تحریم‌های آمریکا و دیگران با قدرت ایستاده و با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته بسیاری از این تهدیدات به فرصت تبدیل شده و طبق آمار در بسیاری از بخش‌ها ایران رتبه برتر منطقه را دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان که رئیس جمهور در جلسه تنفیذ بر اجرای دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های بالادستی نظام تأکید ویژه داشت، تعامل دولت و مجلس، خود را در رأی به کابینه نشان دهد، که پیام آن فرصت هرگونه سوءستفاده دشمنان انقلاب را سلب خواهد کرد.