۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۲۵
کد خبر: 80699071
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: مشاركت در انتخابات، توان ديپلماسي نظام را بالا مي برد

بجنورد - نماينده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شوراي اسلامي گفت: مشاركت گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد، قدرت ديپلماسي عمومي نظام در عرصه بين‌المللي را بالا مي‌برد.

'قاسم جعفری' جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار كرد: هر رای ملت ایران در این انتخابات تحریم و تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی می كند.

وی اضافه كرد: مردم ما با خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دشمنان نظام این پیام را دادند كه پای عزت و سربلندی نظام خود ایستاده اند.

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: تبلیغات منفی دشمنان نظام اسلامی برای ناامید كردن مردم برای كاهش حضور آنان در پای صندوق های رای تاثیری در اراده پولادین ملت نداشت و آنان همچون گذشته در این عرصه حاضر شدند.

جعفری اضافه كرد: رییس جمهوری منتخب باید این حضور مردم در پای صندوق های رای را غنیمت شمرده و به وعده هایی كه به مردم داده، وفادار باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشاركت گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد قلب دلسوزان نظام را شاد كرد و بار دیگر نظام را در برابر توطئه دشمنان بیمه كرد. ك/3

2712/626