مشهد-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: روایت درست از رویدادها وظیفه سنگینی بر دوش خبرنگاران و اهالی رسانه و حوزه اطلاع رسانی است که خبرگزاری ایرنا در این زمینه به وظیفه خود به درستی عمل کرده‌است.

به گزارش ایرنا، حسن نوری زاده روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار به دستاندرکاران این مجموعه افزود: شهید صارمی، خبرنگار شهید ایرنا نماد آزاده بودن در جهت انتشار اخبار حقیقی و روایت درست از رویدادها بود.

وی بیان کرد: حرفه‌ای بودن اخبار ایرنا به وضوح قابل مشاهده است و هدایت هوشمندانه خبر توسط ایرنا نشان از ساختار و تجربه غنی این مجموعه دارد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اهمیت خبر و نقش خبررسانی و انتقال پیام‌های تاریخی از ابتدا برای بشر وجود داشته است، همان طور که اگر نقش خبررسانی حضرت زینب در واقعه کربلا نبود، این پیام تاریخی در جهان نشر نمی یافت و پیام کربلا در همان واقعه می‌ماند.

نوری زاده اضافه کرد: در همین راستا هر چقدر اخبار کارشناسی شده و درست و تخصصی منتشر شود، تاثیرپذیری بیشتری بر جامعه هدف دارد، همان طور که اخبار حوزه اقتصادی با درج درست از آمار و اطلاعات می تواند جامعه هدف را به درستی در جریان امور قرار دهد و انعکاس لازم را داشته باشد.

معاون استاندار خراسان رضوی در پایان ضمن بازدید از بخشهای مختلف خبرگزاری ایرنا از خبرنگاران این مجموعه با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.