۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85561357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها در آگاهی مردم نقش بی‌بدیلی دارند

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85561357
رسانه‌ها در آگاهی مردم نقش بی‌بدیلی دارند

مشهد-ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی با بیان اینکه رسانه‌ها در آگاهی مردم نقش بی بدیل و موثری دارند، گفت: سیاست با زندگی مردم کشورمان عجین شده است و حتی مردم در دورترین روستاهای کشور هم اخبار و اطلاعات را رصد می‌کنند.

علی منظم اسماعیل‌پور روز چهارشنبه با حضور در دفتر ایرنا مشهد با تبریک روز خبرنگار افزود: باید در کنار آگاهی و جهاد تبیین، بصیرت مردم نیز افزایش پیدا کند و در این زمینه اقدامات رسانه ای نقش بسزایی دارد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در خط مقدم تمام رویداد ها قرار دارند و حلقه واسط بین مردم و مسوولان هستند و آنها با تلاش خستگی ناپذیر خود در اطلاع رسانی به مردم گام بر می دارند.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ادامه داد: خبرنگاران در کنار ویژگی های مهارتی باید علم و دانش خود را نیز افزایش دهند، از این رو نقش اتاق های فکر در ارتباط با دانشگاه باید پر رنگ تر شود.

اسماعیل پور گفت: این ظرفیت در مجموعه دانشگاهی وجود دارد تا دانشجویان علاقه مند و با انگیزه در کنار تحصیل رشته تخصصی خود، کار خبر را نیز فرا گیرند تا زمانی که مشغول به کار شدند، بتواند فعالیت های مجموعه خود را نیز رسانه ای کنند.

به گفته وی، این در حالی است که بیشتر این افراد در شرکت‌های دانش بنیان و فناور جذب خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha