به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز دوشنبه در بازدید سرزده از ادارهکل تامین اجتماعی لرستان و مراکز درمانی وابسته به آن اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد خدمات سازمان تامین اجتماعی از طریق شبکه غیرحضوری به متقاضیان انجام و سوالات موردنظر مردم در این بستر برطرف میشود.
وی با اشاره به اینکه ارتباط بین بیمه شدگان و ادارهکل تامین اجتماعی لرستان مثبت ارزیابی میشود گفت: مشکلاتی بین کارفرمایان و کارگران وجود دارد که در برخی موارد کارکنان بیمه نمیشوند همچنین با تغییر کارگاه بعد از سالیان برای دریافت حق بیمه مراجعه میکنند.
استاندار لرستان بیان کرد: پرداخت نکردن حق بیمه از سوی کارفرما اجحاف در حق کارگر است و هرچقدر این چرخه منظم تر برقرار باشد موجب رفاه کارگران میشود.
شفقت ادامه داد: بدهکاران به سازمان تامین اجتماعی اقدام کنند چراکه به جریان خدمات رسانی وقفه وارد میکند و دستگاههای اجرایی موظف هستند روند پرداخت بدهی خود را تسریع دهند.