۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85574220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: ضرورت استانداردسازی در زندگی مردم نهادینه شود

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: ضرورت استاندارد سازی باید در زندگی مردم نهادینه و این امر باید از طریق ابزار رسانه‌ و شبکه‌های اجتماعی آموزش داده شود.

به گزارش ایرنا، ابوطالب شفقت روز سه شنبه در جلسه شورای استانداردسازی اظهار کرد: موضوع استاندارد تا حدودی در سازمان‌های اداری بیگانه است اگرچه بعضی از دستگاه‌ها به نحوی وظیفه خودشان را انجام می‌دهند اما استاندارد مختص چند دستگاه اجرایی نیست بلکه مفهومی عمومی و در زندگی آحاد جامعه تاثیر دارد.

وی رعایت استاندارد را در همه ابعاد و در فرایند تولید محصولات کشاورزی،صنعتی، تاسیساتی و تجهیزاتی دانست و افزود: رعایت استاندارد در فرایند کسب و کار و تجارت به معنای تعیین حدود و میزان است که در قرآن کریم تاکید بسیار زیادی بر آن شده است.

شفقت با اشاره به اینکه وزن و میزان یعنی تعیین حدود و استاندارد هم به همین معنا است، گفت: انتظار این است که همه صنعتگران حدود استاندارد را رعایت کنند و تولید محصولات غذایی باید در چهارچوب استانداردهای غذایی باشد و به این منظور لازم است مسئولان ترویج جهاد کشاورزی،مدیریت زراعت، مدیریت باغات ،شیلات و دامپروری در طول فرایند کاشت،داشت و برداشت به مفهوم استاندارد توجه کرده و دقت نظر لازم را داشته باشند.

استاندار لرستان همچنین مفهوم دیگر رعایت استاندارد را عمل به وظیفه توسط کارکنان دولت عنوان کرد و گفت: اگر قرار است یک کارمند ۴۵ ساعت در هفته کار کند خطای درکار یعنی تخلف در میزان بنابراین از کارکنان دولت انتظار داریم، هم به وظیفه خود عمل کنند و هم کار خود را درست انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha